شروع کار در اگریتن

در اگریتن ، روند کار به شکل زیر تعریف شده است :

مالکان زمین های قابل کشت به عنوان ” کارفرما “

این گروه در اگریتن به عنوان ” کرفرما ” ثبت نام نموده و با تعریف یک پروژه به معرفی زمین کشاورزی و قابل کشت خود اقدام می نمایند.

انتخاب دسته مورد نیاز پروژه ، عنوان پروژه ، توضیحات مربوط به زمین ( زمین کشاورزی ، باغ ، گلخانه و … ) ، ارسال عکس و یا فایل نوشتاری ، مهارت های مورد نیاز در پروژه ، بودجه در نظر گرفته شده و ثبت موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که این گروه برای معرفی پروژه خود انجام می دهند.

دسته دوم مهندسین کشاورزی ، مشاوران ، صاحبان ایده های جدید به عنوان ” متخصص “ در اگریتن ثبت نام می نمایند.

تکمیل پروفایل و اضافه نمودن نمونه کارهای انجام شده ، اضافه نمودن تجربه های کاری ، مدارک و گواهینامه های اخذ شده و همچنین فعالیت های آموزشی انجام شده از جمله اقداماتی است که این گروه انجام می دهند.

پس از تکمیل پروفایل ، انتخاب پروژه و ارسال درخواست برای صاحب آن از جمله اقدامات این گروه است.

دسته سوم فروشندگان و تولید کنندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی ، مخترعین و صاحبان ایده در طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت کشاورزی به عنوان ” متخصص “ ثبت نام نموده و همانند دسته دوم می توانند به معرفی توانمندی های خود در زمینه تجهیز و راه اندازی سامانه های نوین کشاورزی اقدام و با ارسال درخواست بر روی پروژه های ثبت شده به ارتقاء و بهبود صنعت کشاورزی کمک نمایند.

اگریتن ، استارتاپ کشاورزی ایران ، با هدف گسترش ، بهبود و ارتقاء محصولات و تولیدات کشاورزی با دعوت از تمامی فعالان حوزه کشاورزی ( مالکان زمین های قابل کشت ، مهندسان و دانش آموختگان رشته کشاورزی و تولید کننده و فروشندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی ، پیاده سازی و اجرا گردیده و افتخار دارد تا به عنوان یک عضو کوچک در احیای کشاورزی ایران و آبادانی این مرز و بوم تلاش نماید.

برای احیایی کشاورزی ایران آماده اید؟

اگریتن به عنوان اکوسیستم کشاورزی ایران ، تکمیل کننده حلقه مفقوده دانش بر بستر کشاورزی در ایران است و در تلاش است تا با تکمیل زنجیره کامل ، بستری مناسب را برای همکاری کشاورزان و باغداران ، متخصصین و صاحبان ایده های جدید ، تولید کنندگان و فروشندگان ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و در نهایت زندگی بهتر را با مصرف محصولات باغی و زراعی باکیفیت برای مردم ایران به ارمغان آورد.